من بریدم ، دل کشیدم

مدونة الشاعرجاسم ثعلبی (الحسّانی) فی اللغه العربیه و الفارسیه

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پا شو از خواب مذّلت ، دلمُ دیوونه کــردی

تویِ بسترِ فریبت ، واقعاً تو خیلی سردی

***

چرا می لرزی ازترست ، چرا موهاتُ نبســــتی

تا کجا حجب و حیا رو، تو غرورِ دل شکستی

***

با همین سکوتِ تنهات ، کشیدی طــــــــــنابِ دارم

جسم من سر به هوا رفت ، در فضا چرخیده بارم

***

مگه تو آدم ندیدی ، یا یه عشقی در ســــرت بود

یا سر کوچه ی قلبت ، پر از درد و آتش و دود

***

دل کشیدم ، من بریدم ، دیگه فریادی نمـونده

دورِ ذوقِ خاطراتت ، دلم عکساتُ سوزونده

***

نه تو خواب و نه بیداری ، دلِ من پیشت نمیــاد

کنسلش کن اون بلیطت ، تو نیا پیشم نمیخواد

***

با تو قهرم تا همیشه ، فرصتِ طلایی رفـته

باختی در بازیِ دل ، باز گشتم خیلی سخته

***

تو بمون قطره ی بارون ، در سقوطِ آبشـــارت

ذوب میشی در طبیعت ، مُردی در فصلِ بهارت

***

جاسم ثعلبی ( حسّانی) 14/08/1391

 





:: برچسب‌ها:
من بریدم , دل کشیدم ,
:: بازدید از این مطلب : 1405
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : جاسم ثعلبی (حسانی )
ت : یک شنبه 14 آبان 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی